30 January, 2011

dulu punya ari ahad


hari ni..ari ahad..semua pakat p berjalan beriadah..
bercinta bercintun..tapi ari ni aku kena keja..
tak pa lah nk wat mcm mana keja saja lah..
tp keja ari ahad ni tak la byk  sgt dan jugak aku nk update blog ni.. 


dulu la..bukan bauhulu nah..
masa dulu-dulu masa dok kemetot lagi 
ari ahad ja aku ngadap bukak tv.. la ni budak2 tak macam zaman aku..ada ps3,psp lah..xbox la..
pagi ahad lepaq abes skolah arab..skolah arab beb..igt gua ni besa2 ka?..berbekalkan duit aku saving 50kupang mesti aku p beli ja kropok super ring..sebungkuih 20..beli dua ng ice pop 1..
memang idaman la kropok super ring ng ice pop ni..
twisties dia kitai mcm tuu ja..
sedap hingga jilat plastic kropok tu..



haduih2..budak2..bukan reti kira apa..
tv plak crita cartoon thundercats..
wuihh menarik doe crita ni klo ampa nk taw..
pedang dia buleh panjang..steady gila ahh..klo aku dulu tgk transformer tu dok catoon lgi..



optimus prime tu lori kontena 4 segi ja..bumblebee pon bukan chevvy..volkswagen kuning ja..cartoon dlu tak macam cartoon la..
dulu cartoon walaupon grafik dia hampeh tp still steady..kalau takda yang hampeh tu takkan ada tang setail macam la..



blah malam plak.. layan crita tv3 yang siapkan la..dulu bukan ada astro.. ada metrovision.. tu pon sat ja...cita robocop, back to the future..layan wey..



handfon jgn nk ckap la..
nk beli 3310 dulu pon rm500 humanggai..
la 50 pon leh dapat..tu namanya teknologi..
jam boy london aku igt sampai la..
pecah pala la klo leh pakai boy london..



aku bertuah di lahirkan dalam tahun 80an.. 
nampak perbezaannya beb..

panjang lagi aku nk cita, kalau boleh nak kongsi2 jalan hidup aku
dari kecik sampai la ni..
apa pon bersyukurlah dgn apa 
kurniaan yang di berikan kita.. 

wabillahitaufiq walhidayah wassalamualaikum warahmatullahhiwabarokatuh~

1 comment:

  1. fav aku super ring tuh! haaa

    follow aku balik

    adylapunya.blogspot.com

    ReplyDelete